Würth er en krevende kunde som stiller høye krav til sine leverandører. Vi har i flere år jobbet med spennende prosjekter for denne kunden hvor messer og utsmykning av hovedkontoret er de største prosjektene. Denne gangen var utfordringen ekstra spennende: «Kan dere konvertere våre «døde» undervisningslokaler på 250 kvm til et sprekt showrom på 2 mnd. fra nå?». Dette var tidlig i desember 2018.
Vegger ble revet og bygget om parallelt med at vi hadde gode arbeidsmøter med og uten kunden. Her ble innholdet og løsningen utviklet i rekordfart.
Vi valgte Würths farger: grå vegger med innslag av røde og hvite elementer. Møbler ble spesialdesignet og tilpasset nisjer og åpne rom. Legg merke til lampene: murebøtter i nye omgivelser.Flere av veggflatene ble dekket med store tekstilprint spent opp i rammer (PrintFrame).
Produktområdene ble markert med perforerte stålplater, lakkert røde eller hvite. Alle headinger ble produsert i utfreste, lakkerte forexbokstaver. Vendingmaskiner og produktskap ble integrert i konstruksjoner av de samme perforerte platene.
E-handel og nettbasert bestillingssystem ble demonstrert gjennom skjermer. Vi sto for hardwaren mens kunden selv leverte innholdet. Containeren på bildet er en replika av Würths RFID-Kanban – et automatisert lager-og bestillingsystem som optimaliserer vareflyten hos kunden.
Sist, men ikke minst: produktveggen med et lite utvalg av Würths produkter spent opp i wire er et fint blikkfang og gir liv til rommet.